Primele două săptămâni au fost marcate de panică, iar clienții au tăiat din instinct bugetele de promovare. Apoi s-au așezat și au început să pornească inclusiv campanii de comunicare adaptate noului context.
La început,...
Parte din echipa Ideologiq a participat la conferința GoodWine – „Public nou, produse cu tradiție. Paradigma audienței 25+” din perioada 5-7 aprilie. În cadrul acesteia, Adrian Ichim și Alex Eftinoiu au vorbit despre tehnici inovatoare de marcomm...
Colaborarea dintre IDEOLOGIQ și Avenor College are ca rezultate, printre altele și o platformă atractivă ce oferă o utilizare accesibilă și prietenoasă pentru vizitatori, o platformă de informare, prin intermediul căreia atât părinții, cât și elevii pot...
Porsche Brand România se preocupă constant de actualizarea modelelor create, venind în întâmpinarea pasionaților de mașini cu un configurator cu ajutorul căruia utilizatorii își pot crea mașina visurilor.
Ne-am aliniat și noi standardelor...
O doza sănătoasă de realitate livrata de colegul meu Adrian Ichim.
Vedeți aici interviul integral din Revista Biz despre contextul actual, schimbările care au avut loc în piață și nevoia adaptării la schimbare....
Ascendis este una dintre cele mai importante companii care se ocupă de training, cu o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro. Aceștia au investit 250.000 de euro pentru 33% din agenția Ideologiq, fosta Advanced...
Cea mai bună răsplată la Ideologiq înseamnă un client mulțumit și fericit. Cu ocazia extinderii rețelei de magazine Brico Dépôt Romania, am adus un suflu nou website-ului prin conceperea și dezvoltarea unui facelift, conform direcției de...