Colaborarea dintre Ideologiq și primul parc industrial de reciclare din România, Green Group a avut ca rezultat o nouă identitate vizuală, care sa evidențieze principalele valori ale grupului, precum și implicarea "cauza" deșeurilor.
Primele două săptămâni au fost marcate de panică, iar clienții au tăiat din instinct bugetele de promovare. Apoi s-au așezat și au început să pornească inclusiv campanii de comunicare adaptate noului context.
La început,...
Cea mai bună răsplată la Ideologiq înseamnă un client mulțumit și fericit. Cu ocazia extinderii rețelei de magazine Brico Dépôt Romania, am adus un suflu nou website-ului prin conceperea și dezvoltarea unui facelift, conform direcției de...
Colaborarea dintre IDEOLOGIQ și Avenor College are ca rezultate, printre altele și o platformă atractivă ce oferă o utilizare accesibilă și prietenoasă pentru vizitatori, o platformă de informare, prin intermediul căreia atât părinții, cât și elevii pot...
Parte din echipa Ideologiq a participat la conferința GoodWine – „Public nou, produse cu tradiție. Paradigma audienței 25+” din perioada 5-7 aprilie. În cadrul acesteia, Adrian Ichim și Alex Eftinoiu au vorbit despre tehnici inovatoare de marcomm...
Ascendis este una dintre cele mai importante companii care se ocupă de training, cu o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro. Aceștia au investit 250.000 de euro pentru 33% din agenția Ideologiq, fosta Advanced...
Ascendis, liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale, a preluat 33% din acţiunile agenţiei de digital marketing Ideologiq (fosta Advanced Ideas), într-o tranzacţie cu o valoare de 250.000 de euro, pachetul majoritar fiind deţinut...